Retete pranz pentru mancaruri dietetice la pachet

By  | 

Esti in cautarea de retete pranz cu putine calorii pe care sa le poti lua la pachet? Sau a unor idei de retete pentru un pranz rapid si usor de preparat? Iti propun cateva retete de mancare pentru regim. Te vor ajuta sa tii o dieta sanatoasa sau sa pierzi in greutate. Consuma preparate realizate cu ingrediente sanatoase bogate in vitamine si nutrienti conform urmatoarelor retete culinare. Atunci cand iti pui singur mancare la pachet, stii ce fel de ingrediente adaugi … stii ca le prepari conform unor retete de mancare sanatoase…

Consuma mancare de regim preparata de tine acasa. Obisnuieste-te sa iei mancare la pachet. Astfel, nu vor exista altfel de tentatii si vei consuma doar mancaruri care iti garanteaza ca dieta ta va avea succes. Alege dintre urmatoarele retete pentru pranz sanatos.

Retete pranz | Salata greceasca cu ton la pachet

Salatele sunt cele mai indragite optiuni ale specialistilor in diete. Aceste preparate simple si gustoase ofera diversitate unui program de nutritie. Iti plac legumele proaspete? Daca da, prepara o salata greceasca pentru un pranz sanatos. Intr-un bol amesteca:

  • 2 lingurite de ulei de masline,
  • sare,
  • piper,
  • putin oregano,
  • apoi adauga cateva frunze de salata,
  • putina branza Feta,
  • 60gr de ton,
  • rosii,
  • castraveti taiati in cubulete..

Daca iti lipseste painea, este indicat sa optezi pentru o felie de paine prajita sau 2 biscuiti graham gen ‚crackers’. O portie din aceasta salata nu contine mai mult de 200 de calorii.

Spanac si carne de pui la grill

Secretul succesului cand vine vorba de un regim pentru slabit este sa ai la indemana ingredientele necesare pentru a prepara mancaruri sanatoase si deserturi cu putine calorii. De aceea, este important sa gasesti o zi in weekend sau o dupa-amiaza pentru a te pregati. Daca nu ai timp inspira-te din aceste retete de mancare rapida.

Gaseste cateva retete pranz sanatos pe placul tau. In functie de ele prepara dressing-uri, achizitionaza legume si fructe proaspete, lactate, peste, carne de pui sau curcan. Iata o reteta ce iti ofera inspiratia necesara pentru urmatorul pranz. Prajeste doua felii de paine graham. Intre felii poti pune:

  • o felie de carne de pui gatita la grill si taiata in bucatele,
  • cateva frunze de spanac,
  • o felie de cascaval,
  • alte legume proaspete.

Poti praji sandvisul pe ambele parti sau poti sa-l impachetezi si sa-l mananci fara prajire. O portie din acest panino contine in jur de 180 calorii.

Mini sandvisuri preparate cu sunca presata

Prepara cele mai delicioase mini sandvisuri. Nu necesita ingrediente speciale sau prea mult timp pentru preparare. Important este sa renunti la paine si sa optezi mai degraba pentru feliile de tortilla sau pita. Sigur acest gen de retete culinare sanatoase este pe placul tau. Pe o felie de tortilla intinsa pune:

  • putina mozzarella razuita,
  • 2 felii de sunca presata din pui sau curcan,
  • cateva felii de ardei gras
  • cateva frunze de salata.

Ruleaza sandvisul apoi taie-l in bucatele mici gen ‚sushi’. Poti inlocui ardeiul cu alte legume proaspete sau cu avocado. O portie din acest preparat contine aproximativ 280 de calorii.

Retete pranz cu mini sandvisuri preparate cu sunca presata

Prepara o salata de pui in borcan

Bloggerii pasionati de retetele rapide si sanatoase au lansat un nou trend in domeniul culinar. Salatele apetisante servite si depozitate in borcan se dovedesc a fi optiunea ideala pentru un pranz la pachet. Gaseste astfel de retete rapide pentru pranz si vei servi o masa in stil original. Prepara retete dietetice.

Insa, exista cateva reguli pe care trebuie sa le tii in minte inainte de a arunca toate ingredientele in recipient. Structura pe niveluri ajuta sa pastrezi prospetimea si gustul unic al alimentelor. Asadar, in cazul unei salate de pui:

  • prima data pune dressingul pentru salata: cateva lingurite de maioneza, dressing verde sau ulei de masline,
  • apoi urmeaza legumele mai tari precum castraveti, ardeiul gras, cubuletele de ceapa etc.;
  • urmatorul nivel este alcatuit din proteine si lactate: cateva felii de cascaval sau branza feta, respectiv bucatelele de piept de pui gatit la gratar,
  • apoi adauga ingredientele mai moi precum rosiile,
  • la sfarsit pune cateva frunze de salata deasupra ingredientelor;
  • pune capacul pe borcan si tine salata la frigider timp de 5-10 minute;

Inainte sa gusti salata, agita borcanul pentru a amesteca toate ingredientele. O portie din acest preparat contine in jur de 260 de calorii.

Prepara o reteta pranz cu salata de pui in borcan

Retete pranz pentru sandvisuri cu legume si cascaval topit

Pe langa faptul ca, acest preparat are un aspect super-apetisant, se incadreaza perfect intr-un regim de nutritie sanatos. Prepara-ti pranzul pe baza unor retete sanatoase! Ia 3 felii de paine graham, adauga:

  • putina maioneza sau o lingurita de dressing cu iaurt,
  • cateva felii de rosii si avocado (aceste ingrediente pot fi inlocuite cu alte legume).
  • adauga deasupra 2 felii din cascavalul tau preferat;
  • pregateste o tava si incalzeste putin cuptorul;
  • pune sandvisurile in cuptor pana cand observi ca paine devine prajita iar cascavalul se topeste.

O portie din acest preparat contine 200 de calorii.

Salata de paste cu legume

Pastele nu sunt intotdeauna interzise daca urmezi o dieta de slabit. Important este sa inveti cum sa prepari mancaruri de regim folosind pastele. Investeste in paste graham si inspira-te din retete de regim potrivite. Pastele graham, iti ofera o senzatie de satietate pentru un timp mai indelungat. Gasesti aici cateva retete paste dietetice. Creeaza-ti un carnetel cu astfel de retete pranz. Vei obtine consuma o masa satioasa si pe gustul tau.

Intr-un bol amesteca:

  • o lingurita mica de otet,
  • cu 2 linguri de ulei de masline;
  • adauga 400gr de paste fierte,
  • oregano uscat,
  • 3 castraveti murati taiati in cubulete,
  • ardei gras taiat in feliute,
  • morcovi razuiti,
  • respectiv 2 linguri de mustar dijon.

Amesteca toate ingredientele. Vei obtine un preparat din care o portie contine nu mai mult de 215 de calorii.

Sandvis cu ou fiert si carne de curcan

Pentru a nu devia de la regimul de slabit, mananaca un sandvis cu ou fiert, legume proaspete si carne de curcan. Inspira-te din aceasta reteta pranz. Foloseste 2 felii de paine cu tarate sau graham pentru a controla valoarea calorica a gustarii tale. De asemenea, este important sa adaugi salata sandvisului tau pentru a beneficia de nutrientii, necesari pentru a rezista pana la masa urmatoare.

Retete pentru pranz: sandvis cu ou fiert si carne de curcan

Iaurt grecesc cu chifla sau corn graham

Potrivit specialistilor, pentru a slabi mai eficient, trebuie sa consumi produse lactate de cel putin 3 ori pe zi. Adevarul este ca, nutritionistii se refera la produsele cu mai putine calorii, precum iaurtul grecesc. Pentru maine, pregateste un pachet cu un iaurt si 1-2 chifle, cornuri sau 2 felii de paine graham. Vei gasi aceste produse de panificatie la orice supermarket.

Retete pentru pranz: iaurt grecesc cu chifla sau corn graham

Salata de branza de vaca cu rosii cirese

Iti plac legumele proaspete? Atunci amesteca 4-5 rosii cherry cu 3-4 felii de branza, taiate in cubulete. Adauga avocado, ardei sau castravete daca vrei sa mananci o salata mai diversificata. Profita de senzatia de satietate oferita de proteinele din branza de vaca si vitaminele din legume. Daca doresti sa reduci valoarea calorica a gustarii tale, investeste in tipuri de branza cu mai putine grasimi. Foloseste aceasta reteta de pranz pentru o masa satioasa, sanatoasa si energizanta.

Retete pentru pranz: salata de branza de vaca cu rosii cirese

Struguri si mozarella

Combinatia fructelor cu diferite tipuri de cascavaluri (mai sarace in calorii) se dovedeste a fi solutia ideala pentru a scapa de kilogramele in plus. Cand simti nevoia sa  mananci ceva dulce, opteaza pentru struguri proaspeti sau congelati si cateva felii de mozzarella. Strugurii pot fi inlocuiti cu mere, pere sau alte fructe sanatoase.

Retete pentru pranz: struguri si mozarella

Incearca si tu aceste retete de dieta daca vrei sa slabesti! Prepara mancaruri dietetice sau mancaruri pentru dieta! Tie iti plac aceste retete pranz? Pe care o vei alege maine pentru pranz? Pofta buna!

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *